Friday, February 8, 2019

Hilang semangat.

Di saat Blog saya di ceroboh langsung semangat saya hilang.

Kalau iklannya iklan yang sihat boleh juga membantu kesihatan saya...ini membuat saya down!. sampai hati!

Harap ada belas kesihan dan dia tak menganggu lagi...
Maaf saya terpaksa membuang semua tulisan saya yang dicemari oleh komen beliau.

Tentulah hampir seluruh tulisan terpadam....kerana di ganggu setiap "page"
sedih sangat!
 

Mengambil masa untuk menyiapkan nukilan. 
Apa boleh buat rupanya ada manusia yang rakus mengambil kesempatan untuk mengaibkan kita.
 

Maaf ya saya akan padam satu persatu ....yang ada komen beliau.
Kalau terus tergugat....saya akan close blog Kamalati Aida.... kita berpisah sampai di sini


Terima Kasih menjadi peminat tegar saya.

No comments:

Post a Comment