Tuesday, October 15, 2019

Birthday yang paling sunyi....



Sunyi....
Saya hiburkan hati sendiri.
Anak-anak pun tak tahu tarikh sebenar tarikh lahir saya.Tarikh lahir saya mengikut anak berkumpul....tanpa anak tiada hari lahir saya.
Kali ini Hafiz balek awal. 5hb Oct maka...tarikh itu kami menyambutnya!

Adik Shahira siapkan awal....dia membakar dan menghias kek hari lahir ma nya. .
Terima Kasih adik sedap Kek Velvete adik...<3

******

12 Oktober....Hari Sabtu
begitulah...
Kini usia meningkat ke 62 tahun....
usia memang menjadi rahsia Allah,berapakah usia saya nanti?
Pah Hitam saya dah 84 sekarang....
Adib dah Allah simpan.  Hidup ini sekejab je...yang lama di Akhirat nanti kan?
Hati begitu sayu..tiada lagi adik perempuan untuk berunding.
Dari saat itu saya bersendiri...anak perempuan tunggal dari 3 beradik yang ada sekarang....






Alhamdulilah saya sihat kembali setelah sakit selama setahun 10 bulan...

sejak 2 bulan ini,saya terasa segar sedikit... bersyukur sangat-sangat.








Perlahan-lahan saya cuba untuk kemaskan rumah bonda...saya semakin rindu akan rumah itu,apakan daya saya belum boleh drive sendiri.....









No comments:

Post a Comment