Saturday, February 18, 2017

Suria menyensing....Ya beda bedu!


Assalam!
Pagi ni saya disini ya.


Tinggallah FB
sementara sahaja hehe..
biarlah disini menghibur hati yang lara.

Terima kasih
untuk insan yang menjenguk Blog Kamalati Aida malam tadi.
Hanya andalah insan yang betul-betul setia pada blog saya, kalau lah saya kenal dan dapat trace siapa anda....alangkah bahagia.
Andalah peminat tegar Kamalati Aida. TQVM.

Apa yang anda lihat itulah sekali saya muatkan dengan tulisan tangan saya sendiri.....haaa, hari ini pagi tadi saya padam dan hanya saya simpan untuk tuntunan sendiri, sorry!.

Alhamdullilah anda sangat bertuah.
Sajak yang paling saya sayang, runtunan jiwa dikala terkenang.

OK...kebun, petik lada.Tinggal dulu.

1 comment:


  1. slot online terbaik

    https://taruhanslot.net/rahasia-mendapatkan-bonus-jackpot-slot-online-dari-handphone/

    Link Official Bolavita : http://159.89.197.59/
    Telegram : +62812-2222-995
    Wechat : Bolavita
    WA : +62812-2222-995
    Line : cs_bolavita

    ReplyDelete