Sunday, May 22, 2016

Buku Baru....

Hari ni saya berehat menulis di FB.
Barangkali sesekali meninggalkan halaman tu lebih baik.
ada yang saya suka...tak kurang juga ada benda yang saya tak suka disitu. 


Dan.......ada juga yang membimbangkan hati saya di situ.
Banyak pengajaran yang saya dah hadapi termasuk kehilangan yang di sayang, saya merasakan untuk berpada-pada je menyumbang kepada FB. Keputusan yang terbaik, insyaAllah.

Latifah.... 
Kembali kepada janji mu pada tuhan......
Kembali kepada janji mu pada tuhan......
Kembali kepada janji mu pada tuhan......

Kalau mereka mencari saya.....Syukur.

Kalau mereka sayang saya syukur...mereka tahu mana hendak mencari saya.......Jangan tamak, hidup ini sementara sahaja. Lebih baik menjadikan diri....sejuk macam ice.

Latifah...
Emm..jadilah diri sendiri.

Alhamdullilah.  Redha setiap anugerah Allah.  Saya sudah meletakkan titik perjalanan hidup saya. Kini berserah, apa-apa pun tentang diri saya.......saya milik Allah.


InsyaAllah, Allah jadikan saya senang...selalu senang.
Orang senang dalam hidup selalu tenang dan senang juga untuk menghadap Allah dengan penuh kerelaan. Saya mahu diri jadi begitu...Aamin...

No comments:

Post a Comment